mandag den 8. maj 2017

SÅ SKETE DET!!

Jeg arbejder jo så i Byens Bedste Genbrugsbutik.

Det er gonnok sjovt. Der er travlt. Er I klar over hvor meget folk kommer med af Kvalitets-Tøj og Ting?

Som mine skønherlige kolleger og mig kan muntre os med at sortere og sætte til salg.

.... Man bliver så også spasser mange gange om ugen
ind imellem en lille smule fristet selv. Og må eje nogle af alle de mange fine sager.

Jeg vil sige at på det halvandet år jeg har slået mine folder derhenne er jeg blevet beriget med lige så meget tøj som jeg førhen har købt samlet i løbet af et rundt årti.

Seneste scoop: En jakke. Til en latterlig billig penge.
(Det hjælper jo heller ikke på mådeholdenheden at Rita jeg havde vagt med dén dag brølede: SE DÅÅÅRTE - DENNE HER ER JO LIGE DIG!!!...)

Skulle et par dage efter hen til nogen (hej Helena) og købe en cykel til special-dengsen.

Så skete det endelig....


Så mangler jeg bare at møde hendes søn der går i klasse med min 7-årige:
 "HVORFOR HAR DU MIN MORS JAKKE PÅ??!!"






4 kommentarer:

  1. Fantastisk! Bortset fra det, så ville jeg heller ikke kunne stå for alle de fine ting; jeg er selv stor genbrugsfan! ❤️

    SvarSlet