torsdag den 17. august 2017

Flyttekasser. Jeg dør.

HOV!!

Et pænt stykke tid siden jeg har taget mig af bloggen.

- Børn og sommerferie. Need I say more? JAJEGGØR:

Special-dreng der ikke kan rumme mere end 14 dages sommerferie. Men det var han nødt til. Og hans forældre var ærlig talt ved at tage næste rumraket til månen (er der ikke turist-rejser dertil nu?). Men det ville jo også være synd. For den lille yndlings-dengse. Og hans lillesøster.

Nå. Men alting går over. På nær EEN ting:

At transportere sammenslåede flyttekasser på en VÆRDIG måde
fra lejlighed og hen på jobbet.

Vi kan godt vædde en plovmand om at jeg kan slå dig på tid i foldning af flyttekasser klar til brug (arbejder i genbrugsbiks). Kan lige så hurtigt slå dem sammen igen. Men carry skidtet 100 meter fra min lejlighed hen i biksen? Er som at se Linse prøve at holde styr på sine babser i stiv kuling.

Eller. Måske ikke lige Linse. Men så en på hendes alder med normale hænge-bobbies.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar