torsdag den 30. januar 2014

Vildt - læs, læs, læs!!!

Nå.

Jeg må hellere skrive noget. Sagen er bare den, at jeg gik durk i gulvet for en små 14 dage siden. Og er stadig mest serotoninproducerende hvis jeg må få lov at sidde i mit sofahjørne med mit tæppe og bare gøre hvad der passer mig bedst.

Så hvad har jeg opleve siden sidst?

..........

..............

.................................

Vent lidt, det kommer, det kommer.......


.......................


..................................

#Hurra for min kusine som kom med ro og forståelse og hund og humor og fælles historie og bare var der hele dagen da det var sortest <3

#Jeg kan nu alle X Factor Highlights fra 2009 og frem udenad - og det gælder USA, UK, Australien og DK.

#Jeg er begyndt at føle mig i familie med Thomas Blachman (ozz fordi jeg mødte ham faktizk engang nede på Storegade i Stege på Møn. Stirrede ham ind i øjnene på den der "ham der KENDER jeg da et eller andet sted fra"-måde. Helt sikkert Blachmans yndlingsøjeblik den sommer.... Han mumlede i hvert fald "Kom vi går herind" til sine børn og forsvandt ind i "Luffes Gård", fordi han blev benovet og smigret tænker jeg).


........HVAD?

Nå nu kan jeg ikke rumme mere.

Har også næseblod. Og skal ud at skifte nikotinplaster.

En rigtig pageturner-fortælling ellers, hvar? Men bare rolig, hvis jeg kan se lyset så kommer der mere en af dagene.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar