torsdag den 22. maj 2014

Undskyld - pil lige glansbillederne af mine øjne

Satte badebassin op igår.

Tænkte (ligesom sidste år, og året før dét) det ville give anledning til timer af idyllisk plasken rundt kun afbrudt af lyden af våde barnefødder på fliserne, der kommer hen til mig i skyggen for at få en tår at drikke og et lille klap på kinden hvorefter fodtrinene piler op i baljen igen og der hvines af fryd.

Glemte (ligesom sidste år osv.) hvad der rent faktisk kommer til at ske:

Specialdrengen sopper rundt, hopper ud igen og bener ind på bare glatte, våde fødder (dette i intervaller på halvandet minut ad gangen x 21 i løbet af en rund time) for at sætte sig i sofaen med drivvåd badeble eller med drivvåd OG tilsandet badeble&ben (grundet kort pittstop i sandkasse fra bassin og ind til sofa).

"Den lille Selvkørende" (?!...) kører dette show på repeat inden for ca. samme runde time:


Og min kaffe blev meget, meget kold. Gider nogen ruske mig før jeg kører Det Store Vandland (= kæmpe familiebassinet, der ligger klar i skuret fra sidste år) i stilling?

4 kommentarer:

  1. Foretrækker helt klart fantasimodellen.
    Det er ikke en mulighed at blive under dynen og holde fast i drømmen nogle timer, vel?

    SvarSlet
  2. Ha ha.... Jeg der er utroligt så hurtigt vi glemmer, ik'? :)

    SvarSlet