torsdag den 21. august 2014

Lukket ude fra alting

Her:












- skulle der være en tegning af to børn der kan finde ud af at morgenhygge. SAMMEN!

Men AL moderne teknologi her i huset har valgt denne dag til at lancere fællesbegivenheden "Nægt Dorte Adgang Til Hele Lortet" : Sende fotos, opdatere iOS (telefonen "forberedte" i 20 minutter hvorefter den ombestemte sig med meddelelsen at "hallo - du glemte lige selv at regne ud mit batteri for helved skal være opladet min. 50% eller være tilsluttet en strømkilde, doh!"), gå på eboks (pc), gå på nem-ID sådan GENERELT, gå på facebook (som vi jo alle er nødt til et par gange om ugen) OG gå igang med noget software-orienteret i det hele taget.

Så det er et under at jeg overhovedet må få lov at skrive herinde. Skynder mig også at slutte nu, inden jeg bliver kastet af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar