torsdag den 25. februar 2016

Jeg' en frø, mand! HOP! HOP!

Hmmmmm......

Så lige Lola i morgen-tv for nylig. Og kom til at tænke på hvad hun mon ville mene om det faktum at her i huset er det ikke hverken moren eller faren, der får de vigtige ting at vide fra ungerne. Det er til gengæld en frø med blomstret vest. Kaj, I ved.

Og jeg sværger det passer.

Jeg får f.eks. kun de kedelige historier fra skolen at høre, men hvis KAJ kommer på banen, SÅ bliver der denondenlynme lukket op for sluserne. Ikke småting den skaldede grønne karl bliver indviet i, skal jeg hilse (fra ham...) og sige.

Lidt et problem.

Dels fordi moren snart er blevet helt udfaset herhjemme og Grøn Frø har sat sin fede frø-røv på hele underholdningsfladen (16 gange om dagen: " Mor vil du ikke nok være Kaj og Andrea!!" Jep, papegøjen på den anden hånd... men det er så mest frøen der snakker... Måske fordi han sidder på højre hånd og noget med morens hjernehalvdele... Eller...).

Og så dels fordi. At. Da det lissom er moren der lægger hånd og stemme til ham Kaj-bassen, hvornår er det så passende at hun lukker af og bare lader barn og frø have deres hemmeligheder i fred og lader som om hun ikke har hørt et ord?

.............

Skal vi

A: Ringe til Lola og lige få nogle fifs?

eller

B: Bare vente i spænding på Total Mor-Frø Fusion (det sker snart. Er begyndt at TÆNKE som Kaj, for hælved. Kravler snart op på skulderen af C og be'r ham spille en sang med noget jazzzzzz) og så har problemet løst sic selv?



Kunne måske også prøve at angribe kattepinen på en helt tredie måde:


Men så er det heller ikke værre . Har da stadig mit hår. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar