mandag den 20. august 2012

Lige hurtigt, vol. 2

Her til aften stod jeg face to face med den 3. største edderkop jeg nogensinde har været alt for tæt på.

Den sad naturligvis lige i øjenhøjde lige i dørkarmen og var så psykopat stor at jeg først troede nogen havde sat en fake gummiedderkop for at se hvordan Dorte reagerede.

Den var så stor at den havde knæ.

Den var så stor at jeg først overvejede at ringe efter nogen jeg ved der går på jagt (og som skulle komme og skyde den).

Den var så stor at man kunne maskinvaske den på 40 grader uden den ville tage skade.

Den var så stor at jeg ikke engang satte i et hyl for tænk hvis den så gik til angreb??

Og endelig var den så stor at den måtte ned med nakken for ellers ville jeg flytte ud af huset og aldrig mere gå derind. Og det ville jo være lidt upraktisk, sådan mht. de huslige opgaver og børn (og C) der så frit ville kunne hoppe i - og tegne på - møblerne i mit fravær.

Godnat og sov godt


2 kommentarer:

  1. Jeg føler med dig, h-a-d-e-r selv edderkopper. Jeg går ud fra, at du fik den ned med nakken - eller skriver du fra et telt ude i haven?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - ja længe leve trådløst netværk. Nej den endte sine dage under min badesandal;o)

      Slet