tirsdag den 26. november 2013

40+ .... Lidt tilføjelser

Jeg har for et par indlæg siden skrevet om hvad der sådan kan mærkes nu hvor man er 40+.

Har lige et par tilføjelser:

# Ønsker mig ikke en skid i julegave (hvad sker der?). Bare ungerne har det godt. Og C. hehe.

# Ingenting varer for evigt (kærlig tanke til min mor). Det betyder også at man kun kan sende en overbærende tanke til Allan Simonsen og hele virakken.

# I det hele taget begynder man at sende mange overbærende tanker til Virakken sådan generelt.

# Jeg er holdt helt op med at læse i Idé-nyt. For jeg skal ikke nogensinde selv bygge den carport eller anlægge et højbed. NEVAAAAAR!

# Med andre ord: Man frigør sig fra slavetænkning. Kunne det ikke godt være sket dengang man var 20? Så havde man sluppet for mange tåbelige adfærdsmønstre. Gider ikke komme med eksempler....

# De små ting udgør hele forskellen - det kunne nogen sgu da også godt lige have kastet en psst-kommentar om for et par årtier siden. Man skal da også finde ud af ALTING selv!

2 kommentarer:

  1. ha ha... Tak for alle dine tip for jeg er jo IKKE 40 (endnu - 2år mere) så jeg er heldig at have dig til at fortælle mig alle de her guldkorn. Tak tak tak:)

    P.S. har aldrig læst ide nyt men det kan jeg jo nå endnu og så holde op når jeg runder de 40;)

    SvarSlet
  2. Kære Mette. Du siger bare til hvis jeg skal komme med flere aldersbetingede visdomsord! ;-D

    SvarSlet