torsdag den 28. november 2013

Sikke et vidunderligt legeunivers. Bare det var mig.....

NÆSTEN ALT LEGETØJ SÆLGES/GIVES BORT TIL ET GODT FORMÅL!

Jeg ved ikke hvor alt det junk er kommet sivende fra. Får det sgu næsten dårligt over så meget mine unger har.

Og HVER gang jeg lige synes jeg skal luge nogle par hundrede kilo ud og sætte til salg så kommer jeg i tanke om at AIJ den her finder de da på at synes er det helt store igen engang, lige om lidt. Og denne her skal jeg da lige reintroducere Daniel for, thi hvis blot moren laver toy-set-up og fanger an med noget fantasi omkring dimserne så sidder vi alle 3 pludselig i legeuniverset i tiiiiimevis. Og det her krimskrams kan man sætte sammen med de dersens dingenoter og så laver vi helt sikkert en dag en stor zoologisk have (med de papkasser jeg OGSÅ ad mystisk vej har fået inden for dørene så dem gemmer vi også til at bygge en fed robot af - eller en borg. Med noget sølvpapir og crepe og sekundlim og perler og stjerner).

Så det ender med 2 knoppuslespil, jeg smider ind på DBA. Og en aflagt bluse (ensfarvet af den slags Lille Selvkørende synes er lige så værdig at iføre sig som en sort sæk med huller til armene (og hovedet....).

Nå jeg smutter - skal ud og hente dreng, pige og piges legekammerat, så de kan komme hjem og tigge om snacks og slås om Daniels Denver Tablet og danse tosset og fare op og ned af trappen.

Og måske lege i 10 sekunder med noget modellervoks eller dukker.....

Ciao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar