torsdag den 19. juni 2014

Forskelsbehandling - jo, deeet.....

Må man gøre forskel på sine børn?

Jeg er på 5. måned igang med Projekt "Det hedder IKKE 'Mor gør lige, mor giv mig lige, mor jeg skal ha'..." overfor Den lille Selvkørende.

Til gengæld ser jeg gladeligt igennem fingrene med denne opførsel fra Specialdrengen:


- Læg mærke til hånden der er klar til at få lagt det krævede fødeemne tilrette......
 
 
Og galopperer straxen i køkkenregionerne for at kreere hvad knægten ønsker tilvejebragt.
 
 
Muligvis fordi jeg stadig begejstres over hans evne til at formulere sine behov.
 
Muligvis fordi han som regel råber  "TAK SKA DO HA, MOR!"
 
Og muligvis fordi han ikke anser sig selv som Verdens Midtpunkt, Enehersker og Chef for Det Hele.
 
Så beklager, men her i huset gøres tykt forskel på småkravlet.
 
Hehe.
 
 


4 kommentarer:

  1. Jamen sådan skal det da være;) Dine tegninger er bare fantastiske:)

    SvarSlet
  2. Jeg lærte for mange år siden, at eftersom mennesker er forskellige skal de behandles forskelligt for at blive behandlet ens.
    Bumbasta, og dine børn bliver vist begge behandlet ret godt. Og tegnet vidunderligt!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fed læresætning - lige i øjet! ;-)

      Slet