tirsdag den 10. juni 2014

No mercy

Jeg lider så af græspollenallergi.

I gamle dage kaldte vi det bare høfeber. Det gør jeg stadig overfor specialdrengen. "Er du syg, mor?" - når jeg for 10. gang den dag får næseblod og marathon-nyser med blodsprængte kløe-øjne. "Njarh, skat, mor har høfeber." Drengen: "Hahahaha - hø-fewar!" Mig: "Ja det er skide skægt, men prøv så at sige 'græspollenallergi', knægt!" Dreng: "HAAAAA-HAHAHAHA, 'gasmolle-gi'! HAHAHAHA!" Mig: "Ja haha det er endnu mere skide skægt....."

Og hvor Storebror således ikke udviser den store medlidenhed med morens kvaler, er Den lille Selvkørende flere benlængder foran ham i kunsten at lade mig sejle min egen sprutte-hvæse-snot-sø:



 
Møgunger. Og jeg er endda kun 3 uger for sent på den med at bestille allergi-sprøjten henne i lægehus. Så kan småkravlet vel godt ae mig lidt på kinden, ikke?


2 kommentarer:

  1. fik mega griner over denne her, kunne tydeligt høre og se det for mig ha ha :-) kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er desværre også en MEGET autentisk gengivelse, suk.

      Slet