onsdag den 9. november 2011

Lampeforbandelsen

Samtale med kæresten (C) igår aftes om væglampe jeg har købt i Bilka og som skal (hahahahaha) sidde over min side af sengen således at jeg og mindsten ikke mere skal gætte os til hvad vi læser i diverse billedbøger ved sengetid. Det mindste man kan forlange ikke sandt? Godt:

C: Den der væglampe hvor var den?

Mig: Den står henne i vinduet.

............

...........

C:........Henter du den lige?

Mig: Okay. ...............Her (kaster mig tilbage i sengen og gemmer mig bag børnene og vil ikke vide mere - for vi HAR åbenet æsken en gang før og konstateret at klappen går ned når jeg køber lamper).

C: (pakke omstændeligt ud og kigge og ikke sige en irriterende skid)...

...........- så derfor Mig: JA JEG TROEDE JO OG HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE OG BLA

C: (ganske upåvirket af mit forebyggende forsvarsbombardement, men med temmelig munter-målløs stemme) for det første -se her - (mig: as if...) så skal man skille det hele ad og føre en ledning ind gennem alle delene (bonusinfo: Ledning fulgte IKKE med købet)....

....håbløshedspause fra C's side og trodspause fra egen banehalvdel....

C: Se nu fatningen - man skal også bruge en speciel pære (fangede her noget dobbelttydigt midt i situationen...) der er ikke engang en normal fatning (dobbelttydighed igen...) man skal bruge sådan en klikpære, nej nej nej nej.

Mig (nu med på komikken med al dobbelttydigheden i baghovedet og sådan... og fuck det lampecirkus altså!): Må jeg se (finger oppe i fatning - ingen dobbelttydigheder) guud arj fnis hvor åndssvagt og sådan en koster sikkert halvdelen af lampens pris og jeg gider ikke tage stilling til det mere.

Kortslutning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar