onsdag den 22. februar 2012

It never ends...

Arhmen for hævled!

Så stod jeg der igen. Overfor Barn Uden Filter henne i Daniels børnehave.

Vi var lige trådt ind ad døren og Daniel rakte mig nogle blå fodbadehætter (I ved, dem som man tager på fødderne i svømmeren hvis man har fodvorter eller andet snask) som alle Bringere og Hentere bedes iklæde deres fodtøj henne i den kommunale. Fair nok.

Men nu stod jeg og Daniel så der i lille mellemgang - lukket inde mellem yderdør og dør ind til stuerne sammen med  lille rapkæftet (jeg kender hende godt - hun er MEGET bramfri. Bliver helt sikkert politiker engang. Eller får sit eget talksjow på Ramasjang-kanalen inden hun fylder 10!!) frøken på 100 cm, der havde fået sluset sig ind sammen med os ude fra legepladsen.

Lille Frøken: "Skal Daniel også have sådan nogle på?"

Mig: "Nej nej det er kun de voksne"

Lille Frøken: "Men hvorfor tager DU dem på?!"

Mig (vover pelsen....): "Det er da fordi jeg er voksen (lille latter)"

Lille Frøken: .... - siger ikke mere, hun betragter mig bare og jeg kan SE på hende at hun har sine egne meninger.


For #%¤##%"**¤¤!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar