fredag den 24. februar 2012

Skal lige af med det her:

Hej. Jeg har haft det sådan her siden engang kl. 5 imorges:

KAN DET DOG PASSE??? JAMEN JEG FORSTÅR IKKE HVAD DER SKETE!!!! JEG FALDER BAGOVER NUUUUUUUUUUUuuuuuu......

Og så står jeg ellers i et dilemma lige her. For jeg er ved at eksplodere efter at hoste ud med hvad det er jeg har oplevet. Men gør jeg det så kommer jeg samtidig til at røbe min totale fallit som "Mor ved Roret".

Bumbum Nå. Nu har jeg vel nærmest sagt A så skal jeg ikke bare kaste mig ud i det?

Indledningsvis skal det lige siges (og har vist nævnt det før, men kan tåle at blive understreget IGEN): Den 2,5 årige dame herhjemme er pt på toppen af sin karriere som Verdens Hersker/Navle/Befalingsdame/Dronning/Mest usårlige Selvstændige og Egenrådige væsen. Korssssssssssssssss. Tsk tsk og alt det pjat.

Nu skete der så det igår at hendes (here we go: afsløret som skvat-mor) faste holdepunkt (udover når hun i perioder er flyttet ind og "bor" på mig...) DRIKKEDUNKEN TIL MÆLK gik istykker (ja den flækkede i toppen efter hun havde kylet den efter en af os fordi hun SKULLE have ren ble på mens hun var midt i noget andet og det havde hun været i en evighed uden at gide troppe op i "ble-pittstop" trods gentagne opfordringer...) !!!!!!!

ÅH SKRÆK! Den eneste lynafleder vi havde tilbage at mildne Hendes Majestæt med i moderate til tornadolignende humørsituationer. Og som hun fast har fået HVER aften inden hun skulle sove (med mælk i naturligvis, jep fallitten er total) og en hel del gange sommetider også i løbet af natten.

Damen er to et halvt!!! Hvorfor denne sutteflaskesubstitut?? Er jeg fra koncepterne?????!!!! Osv.

Så - nu har vi overstået det med mor-fallitten ikke? Og NU til det rigtig sjove:

Da tiden kom igår aftes hvor hun krævede den der mælkeflaske og jeg roligt forklarede hende at den havde vi jo smidt ud for den var gået istykker (det så hun heldigvis selv tidligere på dagen - og hun prøvede at bruge den og det kunne hun så ikke....), så svarede hun bare forstående "Mmmmm okay". ........??????
- Og så sov hun fandmer lidt senere helt uden scener!!!!

og hun blev ved med at sove sødt uden scener efter kun 2 opvågninger i løbet af natten hvor hun halvspagt kaldte på drikflaske og jeg forklarede og hun puttede sig til at sove op af mig igen.

Har ikke fået bearbejdet den nat endnu inde i forstå-ting-centralen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar