fredag den 30. marts 2012

Kan lige nå det

...før deadline:

Fredagens Fem Fede-heder:

1: At være nået til en dejlig og konstruktiv beslutning omkring påskepynt: Overflødigt og i vejen og jeg gider det ikke. Ikke i år ihvertfald ( Arrhmen der er bare for meget krims-krams og Panduro-Hobby-tema over hele linien), så derfor skønt at slippe for braset. AAAHHH!!!

2: At få ubehjælpelige skæve karton-påskeklip med hjem fra børnehaven, klippet af ældsten og næsten uden ret meget hjælp (...  - Hvad er der??? Jamen det er sgu da noget andet når ens yngel har begået pynten! ...) 

3: At have plakatlister liggende i huset der tilmed faktisk passer til plakat, børnene har fået for nylig af deres farfar (så så man da nemlig lige mig bilde mig ind at jeg havde styr på hele verden af den grund. Man har da plakatlister liggende så man er forberedt på lidt af hvert ! Mor rules)

4: At gnække over ikke at have plantet en skid i havekrukkerne endnu for nu bliver det nemlig VINTER igen!!! Hørte I det, alle I nævenyttige planteskole-disciple? FROSTVEEEEEJR! AAAA-HAHAHAHAHAAAAAAAA!!!  ....Et havefolk-kompleks? MIG? Arh hold op. Hvor mange komplekser tror du snart jeg kan jonglere med ad gangen??!! Tsk.

5: At sparke bold med børnene på adressen. De går til den med en ildhu som ingen voksne tilnærmelsesvis kan gøre dem efter. Ubetalelig interaktiv fredagsunderholdning siger jeg.

Happy weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar