torsdag den 10. maj 2012

Kære PMS-milits: Tak for skod

Det undrer mig i dén grad at jeg i mange år er sluppet fuldstændig for gener af enhver slags op til den ene gang om måneden hvor mange kvinder i samme situation ellers må erklæres helt eller delvist i undtagelsestilstand....

Men så kom Lærke.

Og derfra blev der dømt pay back time fra PMS-militsen, der må have opdaget hvordan jeg gik dér og fedtede smertefri rundt alle dage i hver måned året rundt i flere år. Hvad jeg bildte mig ind?

Så nu er jeg en gang pr måned blevet idømt til at lide af: Lortehovedpine, klynkeri, flæben, surmulen, akutte vredesudbrud over heavy sager (fx over at jeg ikke kan finde en køkkenelastik), udefinérbar kvalme (som gør - oooh kval og kvæde - at jeg ikke døjer kaffe), generel hverdagslede SAMT et skvæt melankolisk-depressivt skodhumør henover hele dynen.

Skide tak dafür siger jeg (også "varmt tak" fra min sagesløse familie).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar