torsdag den 6. marts 2014

Tak for guld

Sjovt som nogle ting eller begivenheder kan falde på et tørt sted.

Jeg er f.eks. kommet med i denne her facebook-gruppe, der hedder "Gamle billeder fra Møn".

Så dukker der pludselig et foto op af min far (han døde meget pludseligt i året 2000. Blev 55 år gammel) på guitar i 60'erne hvor han spillede i et band der kaldte sig "The Bombays" (jo jo - det var eksotisk dengang. Knapt så eksotisk spillested, måske. Damme Kro på Vestmøn).

Han var en skide god guitarist, min far.

Så er der pludselig et billede af ham og hans makker (også fra midten af 60'erne) der er igang med at lægge sidste hånd på deres (tømrer-)svendeprøve.

Og som om det ikke skulle være amazing nok, så smider en dame lige et konfirmationsfoto hvor min mor sidder nederste række nr. 3 fra venstre. Genkendte hende med det samme. Kæft hun var smuk.

Og så sidder man dér og føler sig varm og fyldt lidt op midt i noget af den tomhed der er fulgt i kølvandet på min mors død for snart 4 måneder siden.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar