mandag den 2. januar 2012

God start

til jer alle på det nye år. Her i huset lagde C det gamle bag sig ved nytårsaften at brække lilletåen da han ikke fik undveget et stoleben i tide. Sådan får vi alle sat punktum på forskellig vis.

Nå men jeg havde egentlig et beskedent nytårsforsæt om at droppe De Fem mandagsFesne helt. Men jeg elsker omvendt også at BRYDE nytårsforsætter så her kommer (dog nok mest på grund af jeg ikke har andet at diske op med - lover fantastisk godt for resten af 2012 ikke sandt? Men bare vent! Haft den lille tromle på 2 år med i vuggestue FOR FØRSTE GANG idag og nu ligger hun saftsuseme og sover til middag henne på sofaen!! Hvar? Jeg lugter mere frihed forude!!!.......):

ÅRETS FØRSTE 5 MANDAGSFESNE:

1: At have fødselsdag d. 2. januar. Hvem gider det? Vi er ikke engang seriøst hoppet ind i det nye år endnu så den fødselsdag må man sgu selv ligge og rode med siger jeg bare. Og hey - du kan da få en bordbombe at feste med. Jeg har en til overs her. Og et truthorn.

2: Truthorn.

3: Faktas samlede køkkenudstyrskollektion. Aldrig har jeg set så meget halvkummerligt gummibras samlet på 3 kvadratmeter trådhylde (- Og ja jeg havde skam en indkøbskrise da jeg skulle skaffe mandelgaven til Årets Højtidsdag nr. 1. Og hvaaaad så??)

4: Klistermærker.

5: Pudderfarvet tøj. Prøv at høre her: Det vil ALTID ligne at du har taget nøgenkostume på og vi venter bare på at du lige om lidt ifører dig fx. en mega badering og går ind på revyscenen (på Per Pallesen-måden)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar