torsdag den 12. januar 2012

Hvad så nu?

Så kom man hertil. Slut med at være den eneste verden for den mindste. Føler allerede noget med at C og jeg bør begynde til folkedans for at udfylde tiden med noget nu hvor begge de to små mennesker får nogle andre til at kommentere deres opførsel ved madbordet - ihvertfald ved et af dagens måltider. Henne i børnehaven slash vuggestuen.

Er det ikke også ved at være nu man skal melde sig ind i ældresagen så vi to gamle kan komme på noget busrejse mens børnene er på udflugt med nogle vi ikke kender deres relation til?

Nå men nu vil jeg finde ud af hvordan jeg går ind og opretter et abbonnement på ugebladet hjemmet. Så kan fatter og jeg da glæde os til hver mandag hvor vi kan tage fat på nogle krydsord.

Fik jeg sagt at jeg føler mig tilovers?

WAAAAAAAAAAAAAAH!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar