mandag den 16. april 2012

Dagens overskrift:

Sådan undgår du indsamlingssvindel
(Kilde: TV2's hjemmeside)

1: - Brug din sunde fornuft og dømmekraft

Ja. Men begge funktioner er jo ude af drift hos dem der lader sig narre....

2: - Hvis du er i tvivl om hvem eller hvad dit bidrag går til, så lad pengene hvile indtil du er mere sikker i din sag

Ja.... undskyld hvis jeg lige glemte at nævne i min kommentar til punkt 1 at dem der lader sig narre måske ikke er skide meget fortrolige med skarp kritisk sans.

3: - Stil spørgsmål og bed om at se en hjemmesideadresse

Fint nok. Så siger vi at jeg er en der let lader sig narre: Skal jeg stille spørgsmål? Okay. Hvad hedder du? Nå. Har du en hjemmeside? Orv. Det har jeg ikke. Men jeg har en tyver. Her.

For pokker. Stil dog skarpt på hvem der typisk ryger i fælden og opret et kursus. Vi andre (som selv kan føre skeen op til munden) kan så blive fri for at føle os som dumme får der skal have verden fortalt af De Store Medier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar