torsdag den 26. april 2012

Torsdagsundren...

Ja jeg undrer mig jo kun om torsdagen (som om...). Og denne torsdag skal det handle om...

Ole Henriksen!! (creme-Ole I ved). For min mor har jo ret (hvorfor skal hun altid tænke forud for mig? Pissehamrende irriterende altså. Det er jo MIG der er den rigtige mor med smårollinger og pligter og dermed er det også mig der har svar på ALTING):

Manden må være på stoffer.

Hvordan kan man ellers synes alt er fantastisk? The whole crap simpelthen. Jeg vil vædde med at han også synes det er fantastisk at sætte ny toiletpapirrulle på holderen (selvom det har han sgu nok folk til henne i Hollywood). At klø sig i armhulen. At tage strømper på. At gå over vejen. At få hikke. At spotte en måge. Fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk.

Skide pisse irriterende lille glade stodder.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes han virker freaky og påtaget - ham kan Hollywood sgu få lov at beholde for sig selv.

    - Kit

    SvarSlet
  2. Ja sådan kan man se på det:o) Og hvis ikke han er påtaget men bare glad i låget er det bare for meget og han burde dele ud til os andre;o)

    SvarSlet