mandag den 9. april 2012

Ingen Dagens Overskrift

for Kaffekværneren er gået i sort og her er hvorfor:

(samtale med C igår aftes foran TV)

Mig: (siger ikke noget men stirrer bare forstenet hen på telly)

C: Er du dårlig?

Mig: Nej (stirrer fortsat)

C: Sur?

Mig: Nej nej (bare stirrer)


.....


C: Hvad er du så?

Mig: (gnaven stemme) JAMENJEGHARBARENEDTUROVERMITFØRSTEGRÅHÅRIHOVEDET!

C: HAHAHA!

(- næ nej der deles sandelig ikke medlidenhed ud til højre og venstre her i knaldhytten.)

Mig: (gnaven OG fortørnet stemme) OG SÅ VAR DET IKKE ENGANG GRÅT! DET VAR HVIDT! HVAD FANDEN ER MENINGEN? KUNNE DET SES MERE TYDELIGT MIDT I MØRKEBRUNT GARN?

C: HAHAHA!

Mig: Imorgen får jeg nok leverpletter.

C: (med begejstret stemme) Jahaaaer skat - og lugter af gammel cerut.

Mig: Og i overmorgen vågner jeg op med løse tænder der falder ud. SUK.


...gammel cerut? Nå ligemeget. Jeg går ihvertfald i sort med omgående virkning.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar