torsdag den 19. april 2012

Dagens undren...

Undrer mig Kraft....'dme over hvad der fik mig til at holde ind ved ung mor (ca. min alder jo) til en omgang karf på vej hjem fra indkøb af lyserødt plastichelvede med skabs- og spiseplads og indbygget badekar. Altsammen til yndlingsdukkens tøj&ting og så kan vi andre i huset vel få den ene sofa tilbage at sidde i... Drengen skulle jo så også have noget. Har længe gået og kredset om bærbar cd-afspiller med antichok og anden parathed til små børns håndtering af elektronik.... Den røg så også med hjem.

Ja svært glad var jeg for endelig at have kastet mig ud i vilde indkøb fornuftige investeringer mine unger vil få usigelig glæde af i lang tid fremover og så var det jeg holdt ind hos denne småbørnsmor.

Som kunne lægge ud med at vise mig det for yndigste lige-i-skabet stykke stof med ugleprint i lækre farver hun skulle til at sy gardiner af til hendes den 2,5-åriges legehus. Og en altankasse for helvede da ovenikøbet hun skulle montere og lur mig om ikke også der skal små stedmoderblomster i.

Så gider jeg bare ikke være med mere. Prøv og høre her. Jeg har lige hjembragt for en million kr. plastic og så skal jeg stikkes sådan en gang mor-krea lige i smasken????


Og sådan er hun all around. Jeg går stærkt ud fra hun godt ved dette er skrevet i ren beundring for jeg holder ganske meget af hende og elsker at høre om hendes gøremål.

Meeen for helve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar