mandag den 12. november 2012

En indskudt bemærkning....

Er lige nødt til at afbryde opturs-ræset og bringe stillingen:

Karaktérfast 39årig     -    Vingummi-39årig:    3   -   518

Ja jeg har fået inddraget næsten alle mine rygrad-points. Det er fordi den 3-årige skulle på wc her til morgen.

- Jeg bar hende ned af trappen og hele vejen gennem stuen og ud i gangen og ud på badeværelse (fordi hun ikke var vågen nok til at gå selv? Næ - bare fordi jeg tog hende op og bar hende hele vejen).

- Hun forlangte (nej faktisk bad hun om det - helt sort er det ikke så, vel?...) at få et håndklæde at stå på (fair nok - gulvet er pis-koldt derude og hun havde ikke fået strømpesokker på. Og nej vi har ingen bademåtte for så snubler drengen bare i den). Så jeg lagde et lille forkølet, men stort nok håndklæde til hendes små stakkels fødder.

- Men så forlangte hun (nej nu bad hun ikke om det) OGSÅ at få sit kæmpestore badehåndklæde til at ligge der sammen med det andet håndklæde (jeg siger jer, der er INTET hos små børn der minder om lidt flow i tingene og lad os få noget fra hånden... INTET!). Ja ja her værsgo (lagde det sammenfoldet på gulvet og satte mig tilbage og småsove på kanten af badekarret....). NEJ NEJ det skulle foldes HELT ud! NÅÅÅÅÅ!! Okay det kan vel ikke få verden til at falde sammen om ørerne på os, tænkte jeg og foldede det ca. 2 x 20 meter lange frotté-helvede ud i al sin pinke pragt og lagde det på gulvet i direkt forlængelse af det første lille forkølede håndklæde foran damens mini-wc.

......

- Og så var det at jeg vågnede (lidt for sent - som altid) op og så hende sidde der på tispotten som en dronning på sin tronstol med KRAFTSPARKEMIG den røde (okay så pink) løber rullet ud foran sine fødder.

Kan I se det for jer???


#¤"%&####!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Fantastisk... Ja, kan jeg sagtensse det for mig!! Juhuuu for smarte og kloge børn (for det er det de er selvfølgelig) der snor deres forældre i den retning der lige passer!! Taler af erfaring, har to af slagsen og jeg er sikker på de er født sådan!!! Kloge altså!!! :)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep - de er eddermanme hurtige nok inde i deres små knolde;o)

      Slet
  2. He he, hun skal nok blive til noget stort, og så er det jo fint allerede nu at have nogenlunde check på det med de røde løbere ;-)

    SvarSlet