torsdag den 15. august 2013

Reddet af syntet-uld.

Danieldrengen er jo startet i sin specialskole her i byen. Den ligger lige ved siden af lillesøsters børnehave. Smart.

Men når jeg siger "lige ved siden af" så betyder det at Den Lille Selvkørende snart 4-åring fra sin legeplads kan glo lige ind i storebrors klasseværelse og - mindre heldigt - spotte moderen på lang afstand når hun prøver at luske fra bilen og hen til skolebygningens indgang (på den usynlige måde) for at hente knægten ved 12-tiden.

Og luske ud igen med dreng der hele vejen hen til bilen råber "FAAARVEEELL! MI SES IMÅÅÅRN! HA DET GOOOODT! FAAARVEEEEEL! HEJ-HEEEEEJ! ....HEN TIL BILEN! DAAAR VAR DEN! JAAAAAH!"

..........

Så hun har opdaget hvad der foregår. Ikke godt. På sigt.

Imorgen kan man derfor møde mig i denne forklædning når jeg går i afhentningsaktion:


Ja, jeg vil vække en smule opsigt. Men jeg er ret sikker på, Den Lille Selvkørende ikke vil være skide ulykkelig over at et får henter Daniel og ikke tager hende med hjem også.

Ha! Genialt. Nu skal jeg bare finde de fåreklæder.


5 kommentarer:

  1. Godt, det ikke er så varmt længere, siger jeg bare ...

    SvarSlet
  2. Hvor klogt af dig at vælge så god en løsning, som hun umuligt vil kunne gennemskue.
    Måske kan du endda finde et lammekostume med stemmeforvrænger til den lille storbrægende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for faen! Det bliver fantastisk! Og så opstår der kun det nye problem at vi er nødt til at camouflere bilen også, pga. hele børnehaven følger efter os ude på parkeringspladsen sammen med deres pædagoger. Jeg tænker den kan få noget rullegræs på;-)

      Slet
    2. Rullegræs er ikke nødvendigt. Mos og kærnemælk kan gøre det.
      Må det være mig tilladt at sende dig disse to links:

      http://graffitialphabeto.com/how-to-make-moss-graffiti-or-green-graffiti/moss-graffiti-car/

      og
      www.wikihow.com/Make-Moss-Graffiti

      Slet