onsdag den 14. december 2011

Halvandet sekunds paniktanker, ta-daaa

Fik igår aftes en demonstration fra min hjerne på hvor sindssssssygt hurtigt ens tankefabrik kan stille op med en friskproduceret svada af paniktanker af forskellig karaktér og i tilsyneladende helt tilfældig rækkefølge.

Vi var kommet upstairs m. børn hvor vi ligger og sover i én stor rodebunke (jo-jo også selvom børneværelset ligger lige på den anden side af væggen og jow-jow der ér plads til hele 2 juniorsenge derinde men HOLD NU KÆFT med det dér!) og jeg havde tidligere på dagen flået stræklagener af vores senge pga. ikke en men flere friske tis-søer... Nå det må så være nok forhåndsviden. Her kommer Selve Aftenens Episode:

C (efter han lige har lagt de nu vaskede og tumblede stræklagener på): Har du set fjernbetjeningen?

Mig (eller dvs. indersiden af mit hovede inden noget endnu er nået ud af min mund) henover et tidsspænd på ca. halvandet sekund: "Den har jeg bare ikke... Nej det gider jeg slet ikke tænke færdigt - åhr hold nu kæft jeg skal bare slet ikke holde rund fødselsdag med festsange om 2 år og han siger det BARE ikke lige om lidt og der var sgu da ingen KLONK-lyde ude fra bryggers i løbet af dagen og har han mon ikke bare selv fået lagt den NEDEN under et af stræklagenerne da han lagde dem på? Mænd kan være SÅ distræte med detaljerne og nu tjekker jeg lige selv sådan lidt tilfældigt rundt om sengen inden jeg overhovedet svarer på hans spørgsmål og hvis... kan den så stadig fungere alligevel så jeg kan bevare bare lidt ære i behold? Nej glem det! Det MÅ bare ikke være sket!" Halvandet sekund slut. Vildt ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar