torsdag den 25. oktober 2012

Løb! Blev der sagt (suk...)

Nu har jeg faktisk været ude at løbe en lille tur.

Og er dermed STRAKS blevet bekræftet i mine bange forhånds-anelser:

 Det er - om man er klar til det eller ej - opløftende for hele ens samlede eksistens at tæske afsted.

Så nu kan jeg desværre ikke prale af at være gået i sort-seer-standby længere.

Pis også.

Og jeg ved også godt hvad der nu kommer:

Om to dage gør jeg det igen. Tæsker afsted. For det siger min krop jeg skal fordi det er godt for mine tanker. Eller også er det omvendt. Bottom line: Jeg er atter fanget ind af mine løbesko, der ligner tygget tyggegummi (hvorfor ER de så grimme?).




2 kommentarer:

  1. Fuck.
    Helt ærligt hvordan kan du finde overskudet. Jeg er ikke kommet videre end til "jeg burde virkelig løbe en tur" og har fundet et godt program og synes at mandag, onsdag og fredag virker som nogle oplagte dage... men det løber jeg bare ikke mere af :(
    I stedet bliver jeg fed og gammel. Tror jeg.

    SvarSlet
  2. Frederikke. Du skal bare gøre det. Imorgen. Uden tanke på hvornår du skal gøre det næste gang. Og uden tanker om overskud. Formel: Sko på, ud af døren, løb! Så langt du gider. Ser du: Overskuddet kommer af at løbe. Ikke af at tænke på det;o) Kæft jeg er irriterende nu ikke? Men jeg løb hele sidste år og f'cking nej om lidt sort-syn og småkriser skal få mig helt ud af den gode lunte-runde. SÆT IGANG!

    SvarSlet