mandag den 11. marts 2013

Se venligst bort fra rodet...

Den Lille Selvlysende.....

 
 

8 kommentarer:

  1. Fantastisk.
    Jeg tør vædde med at hun æææælsker sine helt igennem fantastiske sko.

    Jeg har godt nok aldrig set lignende (og det er jeg helt glad for)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte helt: Hvor ser hun dejlig ud!!!

      Slet
    2. Jep. Hun elsker dem og så elsker jeg dem vel også... ;)

      Slet
    3. Tak - hun er skam også en engel og en filur;)

      Slet
  2. Gør du??:) er du nu sikker på det??:) hi hi Ej, de er rigtig smarte og kan godt forstå hun synes de er et hit:) Hvor en hun kær:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay - jeg ACCEPTERER dem fordi min datter elsker dem så! ;)) Og tak - ja hun er noget af det kæreste (og mest krævende jeg nogensinde har mødt).

      Slet
  3. Hvor er hun altså fin! De sko er da også smarte, når du skal ud og lede efter hende en mørk aften, hvor hun har forladt matriklen i protest over en helt urimelig grænsedragning fra moderens side ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha - netop den tanke har også strejfet mig.... Så så man lige nogle røde katastrofeblink fra omme bag naboens hæk.

      Slet