fredag den 1. marts 2013

Retro: Fredags-oppere (nu med en slags rød tråd igennem)

De fem fredagsfede:


1: Børnene har kun været ved at komme op at slås idag. Ellers fint ro over feltet. Havde næsten glemt hvordan harmony føles.

2: Færdigblandet salat fra Brugsen til halv pris (selv får jeg ALDRIG mixet andet end hurtighakket iceberg. Køber indimellem croutoner og pinjekerner. Som jeg glemmer at jeg har, indtil C spørger om det dér gamle halvharske fuglefoder er noget jeg stadig skal gemme? For ellers vil han da gerne bruge skabspladsen til noget andet - fx. ketchup).

3: Dagens vejr. Havde ellers helt glemt hvordan solen føles. Og hvordan det føles at være udenfor i mere end 5 min.

4: Den 3-ethalvtårige mindede mig lige om at slæbe hendes bobslæde med hjem fra den kommunale (havde helt glemt den stod der.....). Hvor er det godt at have ekstra hjerneceller ved sin side.

5: Legeaftaler (hvor jeg ikke nødvendigvis skal lege med. Jeg vil gerne lege med mit barn. Jeg har ikke glemt at lege. Men jeg kan IKKE lege som en 3-årig. Selvom nogle vil mene den er lige ved at være der, ellers). Og nu har vi lavet aftale med en af Den lille Selvkørendes jævnaldrende om at kigge forbi imorgen formiddag. Skønno.


....Den røde tråd? Det har jeg glemt.

2 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn dag:) Uh... elsker legeaftaler, vi har en planlagt til mindstemanden søndag mens storesøster er til fødselsdags tam tam:) Første skoledag i dag på en fantastisk smuk første forårsdag:) Moren tudede kun en anelse i smug... Go' weekend!

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du trillede en tåre eller to;) Jeg selv er ved at spasse helt ud ved tanken om at min 6-årige "specialdreng" skal sige farvel til sin støttepædagog (som har været ved hans side fra han var 2ethalvt) efter sommerferien. Hun hører jo nærmest til familien og jeg synes så uendeligt godt om hende og det arbejde hun har gjort for og med Daniel. Hyyyyyyyl....

    SvarSlet