lørdag den 1. september 2012

Familie. Man ved sgu aldrig hvornår de svigter!

Jeg har en ting med min bror. Vi er godt nok vidt forskellige: Han kan fx. tegne en sygeligt detaljeret skitse af en eller anden igangværende (igangsejlende?) færge eller et tog og jeg kan tegne...ja se indlæg for en 2 ugers tid siden med overskriften "Se en kylling..."

Det er blot et ud af mange præcise eksempler på at man til hovedet må sig tage over det faktum at vi har fælles forældre.

MEN

(det er ligesom blevet en trend herinde på Dårdes blog, det der MEN. I like it. Og det er jo hovedsagen)

Den ting der med min bror: Vi er so alike hvad opfattelse af tidens tåbelige tendenser angår.

Her kommer - som bevis - en usencureret sms-samtale vi lige har haft her til aften:

Mig: Hvad siger du om trend-udtrykket "i dialog med"?

Min bror: Overmoderne kommunikationsform (uden mål og med)! Hvad med "eventmager"?

Mig: Altid en person der et hundrede procent sikkert har minus på privatkontoen hver måned. Næste: Consultant?"

.......

.......

Venter i en evighed.

Sker ikke noget svar fra brormand.

Til sidst mig: Øv! Der er kraftedme heller aldrig nogen der gider lege med mig efter rollingerne (og C) er faldet i søvn! Pissed hilsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar