tirsdag den 4. september 2012

NU er det ikke sjovt længere!

Sig mig lige en ting. Er der nogen der går og spicer min datters daglige væskeindtag op med et skvæt substral her og der uden jeg lægger mærke til det?

For det er fuldstændig ikke iorden.

Nu er jeg nødt til at stille mig hen foran fakta imorgen med substralpigens hello kitty solhat til møntnedkast (sedler kan man sætte fast i hatteskyggen - jeg tager papirklips med til formålet) - og så håber jeg dælme det bliver en festlig dag for os alle sammen  - også når jeg for 65'nde gang sætter i med de 4-5 første strofer af Pædder Ædderkop på drengens plasticsaxofon (den kan spille 3 toner så jeg kan ikke på forhånd love at jeg også vil opfylde eventuelle musikønsker når I kommer med jeres bidrag).

Hvis ikke I kan lytte jer frem til mig (og det tror jeg på en måde godt I kan... - men HVIS -) så kig efter det store skilt med teksten "SÅ HJÆLP OS DOG! SPASSEREN DERHENNE STOPPER IKKE FØR HUN HAR MØNT NOK TIL 1000 STYKKER TØJ I STR. 116 & 12 PAR SKO OG STØVLER I STR. 27 OG 28."

Eddike hilsen.

3 kommentarer:

  1. Øh, størrelse 116 til datteren?
    Hende der lige er startet i børnehave?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen søde Frederikke - det er jo bare for at være på forkant for EN gangs skyld! Med vokseværket, jo! Ikke! ;)

      Slet
    2. Men faktisk ER hun på vej ud af str. 110 i nogle tøjmærker - i t-shirts. Og det er heller ikkke alle bukser i str. 104 hun kan være i.... Skostørrelser: Vi er lige på vippen over i str. 27. :) Hun er nu heller ingen sylfide - man kan jo ikke både være Yndigt Nips OG Bulderbasse. Både høj og tæt-bygget. Som sin far:oD

      Slet