søndag den 23. september 2012

Fest og sms-bulletiner....

Der' sgu egentlig ikke så meget på tapetet. Jo - var til fest igår. For første gang i langevigheder var C og jeg ude sammen uden småkravlet . Og det var festligt. Punktum. Havde både mormor'en (hej mor - super gået) og farmor'en (ikke hej - for hun har vist endnu ikke fundet frem til bloggen. Nej jeg ved heller ikke hvor hun har sine tanker henne...) ind over til en gang fælles-pasning af de 2 gøjer på adressen.

Fik et par sms-bulletiner fra min mor undervejs.

Den første af dem: "Går fint"

Den fattede jeg ikke en røv-fis af. Tænkte hun måtte have sendt forkert. Eller ment noget med sit knæ eller nowed....

Den næste: "Lærke er stille og sød og Daniel fester" 

Jeg forstod så i det mindste halvdelen af den besked. Need I say more?

Og senere (kl. 20:52 for at være præcis): "2 stk børn der ik vil sove! Hm. Daniel helt gak gak hehe"

Den besked forstod jeg en del mere af end de 2 første.

Næste (kl. 21:18): "Alt er prøvet. Lærke ik træt og Daniel fræk som bare pokker hehe"

Nu var jeg endelig 100% med igen.


MEN:

Så kom den mest frygtede af alle beskeder jeg ikke håbede jeg skulle få men som jeg fik alligevel:



"Hej ring lige. Ska ha stillet tv'et"


.....suk



......

Nå men det lykkedes at guide momse gennem tlf og jeg (bemærk jeg ikke nævner C her... - jamen han hyggede sig fortsat enormt blandt partygæsterne og var hjemme...lidt senere end mig. Okay han indfandt sig på et tidspunkt hvor hvis det havde været mig så havde jeg ikke ligget her iaften og været i stand til at ramme de rigtige bogstaver på tastaturet. Så havde overskriften blot været: "HYYYL" og resten af teksten "HYYYYYYYYYYYYYL") kom hjem til 2 sovende englebørn ( - trimlet omkuld i hver sin sofa) og to bessemødre der selv syntes de var cool omkring hele situationen (jamen I VAR skam også nole tjekkede damer mor. ....I så ihvertfald ikke ret meget ud som om I næsten var ved at få samlet jer selv op igen da jeg trådte ind af døren....- hehe).

Krammer



Ingen kommentarer:

Send en kommentar