onsdag den 19. september 2012

Vandt på elektronisk knock-out

HA!

Karaktérfast Dorte   -  Børnetøjshopaholic-amok-galop:          33  -  0


Var til pompdelux-party (børnetøj i særklasse til en billig penge.....) her til aften hos sød sød værtinde (hej Maria).

Købte på forhånd hele møget inde i hovedet. Endte med ikke at købe en skid.

(SAY WHAAAAAAAT? - Tænkte mit dankort sikkert også)

FORDI: Transaktionen gik i kludder. Og selvom den ikke var gået i kludder havde jeg alligevel ført stort og overlegent over mig selv, harharhar!!  (hvad? ja - nej det er ikke altid bukket i neon hvor mit hovede fører mig hen - eller med andre ord: Jeg kan godt finde på at skyde mig selv i foden bare for at se om det gør ondt, eller med andre ord: Der mangler af og til en ordstyrer på direktionsgangen oppe på den øverste).....

FORDI: Jeg bestilte kun 2 lousy stykker beklædning. Et til hvert barn. Efter jeg havde regnet sammen hvad alle de 88 stykker beklædning jeg egtl. mente der var behov for ville løbe op i....

Jamen mix and match, ikke? Endelig en mulighed for at købe en total-garderobe til ungerne -og da især pigebarnets - hvor farver og stil rent faktisk taler samme sprog.... don't ask, ahrmen er I da klar over hvor mange nuancer lyserød og lilla der faktisk ligner lort når de sættes sammen fra forskellige tøjmærker? Så prøver man at redde den ved at købe en denimnederdel til at skille minus-matchet lidt ad men gider damen tage den på? Og så er man lige vidt. Det samme gælder iøvrigt også diverse blå og grønne farver der - sat sammen - ligner at man har klædt drengen ud til cirkus, for fanden! Så ja jeg var klar til at afgive bestilling her til aftenens arrangement men fik desværre lige talt op inden og det løb op i en sum så svimlende at jeg ikke kunne se i land.

Og barberede smertefuldt ordren ned til lokums-fedtede-røvsyge-ludfattige-rykker-ingen-vegne 2 søvnige, bedrøvelige stykker klude.

Som så ikke engang gad blive bestilt heller åbenbart.

Men så fører karaktér-Dorte da i det mindste over NOGET.

Kæft et væveri, hvad? Godt jeg selv ved hvad jeg mener.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar