mandag den 10. september 2012

Og stillingen:

Karaktérfast Dorte   -   Børnesjatvanderi:     0     -    12

Jamen jeg skulle bare lige se om den 3-årige kunne klare den selv uden mor på hendes nummer 2 mandag som børnehavebarn.

Så jeg blev lige hængende lidt. Bare fordi jeg sådan foreslog det og forslaget blev godtaget med det samme (.....).

Sååå.. oss fordi det svirrer rundt med børn der selv finder ud af en hel masse ting, finder sammen, finder på noget og finder på noget andet noget. Rundt om min pige. Ikke?

Og så oss fordi jeg skulle jo lige se om de andre børn godt måtte tage en mad fra madkassen (kl 9) så... og der var lukket ind til stuen så jeg måtte jo lige finde ud af om Lærke skulle gå udenfor så (idiot Dorte)?

Og jeg skulle lige se om der var nogen hun kunne lege med (idiot igen Dorte).

- Om der var opsyn
- Om der var noget andet jeg kunne hjælpe med
- Om der var chance for at min pige kunne finde ud af noget selv

- Idiot
- Idiot
- Idiot


Til sidst kyssede jeg og smuttede (i erkendelse af at der ikke ville ske en skid før jeg var out of the place).







Ingen kommentarer:

Send en kommentar