onsdag den 26. september 2012

Hvem der bare ku' klar' sig med hjælp fra sig selv....

IIIIIiiiihhhhhhhhhh!!!!!!! For fanden hvor gør man det også svært for sig selv hele tiden indimellem!

Hvad problemet er? Jeg kan IKKE finde ud af at logge ud og lukke ned om aftenen. Og på den måde give mig selv en fair chance for noget nattesøvn!

Som om jeg har en fest med computeren. Det er jo ikke verdensnyheder jeg ligger og tjekker. Venter heller ikke på very important mails fra very important people.

Næh, jeg fedter bare lidt rundt. På nettet. Og det kan jeg hver.eneste.aften få 3 timer til at gå med. Istedet for at sende pc'en i skammekrogen og lægge mit hovede på min pude og i 10 min. dyrke noget visualisering omkring nærmeste fremtid. Og derpå drøne direkte i drømmeland! For gjorde jeg dét noget oftere så kunne det være jeg ville være istand til at suse udenom morgener som denne:

Vågner og bander. Bliver halet ind på børneværelset og stable tårne af grønne træklodser og papbrikker. Har ondt af mig selv.

Hælder derpå for meget kaffe indenbords inden jeg pisker rundt som en gal i flere minutter - bare for at skrabe noget tøj sammen til småkravlet. Kan ikke overskue det. Har mere ondt af mig selv.

Sætter Bamse&Kylling på til drengen og bander indædt (for 30.000'nde gang) over vi har købt dvd-afspiller for billigt (dvs. den lyder som en traktor og fryser billedet konstant bare fordi der er lidt ridser i nogle af dvd-skiverne....).

Skuler til højre og venstre (C går i en stor bue udenom idioten med søvnunderskuddet, registrerer jeg...) for at få øje på om der er mere jeg kan fråde over i min selvynk.

Det er der! Pigen råber efter mig og drengen  har både sat musik på anlægget (Absolute Dance ´94) OG ser musik-dvd (det lykkedes mig at finde en skive afspilleren gad have med at gøre) PÅ SAMME TID! ÅHHH hvor er det hårdt for mig.

Finder ud af hvorfor pigen råber: Hun skal på wc. Mere selvynk for jeg KAN JO IKKE VÆRE TO STEDER PÅ EN GANG!!!

Og så ser den ene rolling lidt bleg ud og det er vel også mig der skal sørge for at finde ud af hvor galt det er!



.......

Dorte?

Ja?

Du er selv ude om det. Sluk lyset FØR kl. 23:20.

HVAD??? %&##


4 kommentarer:

  1. Den bider nemt sig selv i halen, den der. For efter en lang, sej dag er det så dejligt at falde ned på en stol og tænde for computeren og slappe lidt af. Og så går der lige pludselig l-a-n-g tid med ingenting. Jeg kender det åh så godt.

    PS: Tror, du har ret mht lækre George. Han er ikke nogen fantastisk skuespiller, vel!?

    SvarSlet
  2. Ja det er jo dét! Totalt "slå-hjernen-fra"-tid m. pc'en.

    Og næh det er han ikke. Han er faktisk skide irriterende og over-eksponeret;o)

    SvarSlet
  3. Trøst dig - du er ikke den eneste.
    Måske vi skal lave en kvinder-sluk-pc'en-og-gå-SÅ-i-seng solidaritetsgruppe?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dét gør vi! Deondenlynemig tiltrængt fra min side ihvertfald;o)

      Slet