onsdag den 12. september 2012

Mere om hårvask

Jo naturligvis skal ungerne have vasket hår! Sig mig hvad tror I det er? Fam. A. Lund-Madsen?

Fnys.

Det ville bare gøre det en lilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllle bitte lille smule nemmere at gro langt hår på hende den 3-årige (som indtil nu aldrig har haft hårstrå længere end Emil fra Lønneberg's) hvis jeg vidste jeg kunne få lov at komme til at rede det ud bare en gang imellem. Bare en gang om ugen. Bare hveranden torsdag. Og hvis jeg også vidste at den 5 ethalvtårige (som stadig mangler sprog og som derfor - til tider - griber til handling....) ville få en lillllllllllllllllllllllllllllllle bitte lille smule svært ved at holde fast i det hår. På den 3-årige!

Hvad? Prøve at finde lette smutveje? Mig?

Fnys

2 kommentarer:

  1. Nej selvfølgelig vil du da ikke det ;-) Jeg havde til gengæld overvejet at foreslå en ugentlig tur i svømmehallen. Sådan en omgang klor kunne nok få has på skidt og snavs (og jord og sand og leverpostej og hvad man ellers har i håret som hhv 3- og 5-årig), og så kunne du putte din wonder-balsam i bagefter og vupti!

    SvarSlet
  2. Hey - der var også en udvej. Tak;o)

    SvarSlet