mandag den 18. februar 2013

Kun en meter fra kanten siger jeg til dig!

Iøvrigt så fandt jeg dette foto idag da jeg sad og bladrede billeder sammen med feber-snotnæsen (aka Den lille Selvkørende):

Fra besøg hos min bror&kone sidste år. De bor i Stubbekøbing... 
 De har kraftstejlme både havudsigt fra soveværelse og badeværelse.
Og så si'r man udkants-folket ikke er ved muffen. Pfft.
 
 
 
Nå men jeg ved ikke om det siger jer ret meget (andet end at hende den høje af dem må være moren).
 
Men for mig er det foto et sindssygt godt eksempel på forholdet ml. Den Selvkørende og Den 39-årige og jeg måtte satme da lige dø af grin indvendigt da jeg genså det idag. Prøv dog at se den torsk til højre der helt 100 er igang med at sige noget voksenagtigt til undermåleren ved siden af (sikkert i stil  med: "Kun en meter fra kanten ellers går vi hjem"...doh). Og se så ungens statur, attitude og frække fjæs (= I hear you but I don't hear you and I do it my way).
 
 


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak:) Eller det er jo ikke mig der har taget det. Også noget pænt vand ikke?

      Slet
  2. Det er et dejligt billede. Hvordan kan det være, at vores skønne, sjove og meget bestemte børn på en eller anden måde ofte ender med at have overtaget? Jeg mener...erindrer altså ikke, at jeg kunne diktere mine forældre til noget som helst:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har en pointe dér! Jeg kan sgu heller ikke huske noget om at slippe godt afsted med ret meget... :oD

      Slet