Follow by Email

torsdag den 31. januar 2013

Det er ikke børnene der overstimuleres....

Der er dem, der sover længe om morgenen....

Og så er der dem, der bliver vækket kl. 6 og som før kl. 7:30 har været med til at stable en fødselsdagsfest på benene for 16 bamser (inkl. tallerkener, skeer, lagkage, kopper og saftevandskande), danse til børnemusik m. småkravlet og været træer der vælter i stormen (=på sengen).

Forstår slet ikke det dér med at børn bliver fodret med for mange aktiviteter nu omstunder. Jeg mener man skal dreje medlidenheden mere hen i retning af forældrene.



4 kommentarer:

  1. Puha bliver helt forpustet:) hi hi men ungerne var vel glade;)!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ork ja:) Og det ovenfor beskrevne illusterer faktisk ret mange andre morgeners heftige aktivitetsniveau før morgenmad her på adressen.... ;)

      Slet
  2. Svar
    1. Jamen jeg lever mig (rystende) naturligt ind i ungernes fantasiverden. Nogle gange så meget at det har tendens til at tage overhånd... I stil med: Mig "Jamen så skal vi da også have.... og så sagde vi... jeg henter lige noget vi skal bruge... undskyld hvad sagde du Lærke?"...

      Slet